Weby existují na internetu z mnoha nejrůznějších důvodů. Ale jestli něco rozhodně není důvodem jejich existence, pak je to absolutní nezájem o tyto. Každý web prostě potřebuje, aby na něj veřejnost chodila a aby se zajímala o to, co je zde nabízeno, takovým způsobem, jaký provozovatel takového webu očekává.
Jenže navzdory tomu, že by se měly weby těšit dostatečné návštěvnosti, tomu tak nejednou není. Ačkoliv si to jejich majitelé rozhodně nepřejí, zkrátka nejednou dochází k tomu, že o určitý web zkrátka dostatečný zájem publika není. A je zcela logické, že nastane-li podobná situace, je třeba ji co nejdříve vyřešit.
A jak se řeší nedostatek návštěvníků na webu? Nejrozumnějším a zřejmě i jediným skutečně fungujícím řešením je v takovém případě SEO optimalizace Seolight. Tedy souhrn počinů, v jejichž důsledku se stane takový web ‚miláčkem‘ internetových vyhledávačů, tedy nástrojů, které značnou měrou ovlivňují návštěvnost toho, co se někde na internetu vyskytuje.
Pokud web není optimalizovaný, má své vady, a kvůli těmto vadám u vyhledávačů nedokáže zabodovat, tyto upřednostní jiné nabídky a tento odsunou až kamsi na konec dlouhého seznamu, kam už obvykle internetová veřejnost nezabrousí. Zatímco s využitím optimalizace, tedy náležitých úprav webu, volby správných klíčových slov na tomto, linkbuildingu, copywritingu a propagace, lze dosáhnout toho, že tento web připadne vyhledávačům dokonalejší než ostatní nabídky a posune se tudíž do čela toho, co vyhledávače pátrající veřejnosti vyhledají a nabídnou.
Taková přední pozice ve vyhledávačích je potom terno. Díky té se rapidně zvýší sledovanost, a to je jak známo první podmínka pro to, aby měl dotyčný web smysl a dosáhlo se s ním toho, čeho se má dosáhnout.
A proto by se mělo na optimalizaci určitě sázet, když je návštěvnost webu nedostatečná. Je to ten nejlepší způsob, jak se na internetu prosadit.